Sunday, September 5, 2010

penat tp seronok... =)

hr ni best sgt.. walaupun agk penat bjln..tp seronok..
dapat jln2 ngn janah n mas.. mummy ikut jgk tp die blk sbb mummy dmam.. =(
dayah xsmpai ati nk tgl kn mummy blik umh sorg2..
tp dlm mse yg sme dayah kne belikn brg2 raye ntk adik2 dayah..
im so sory mummy..
and akhirnye alhamdulillah aku dpt brg2 yg adik2 nak..
hrp2 rye ni dieorg bhgia n bsyukur ape yg ade..
aku xd mood nk rye tahun ni.
xtau knpe.. 
aku hrap yg tbaik..
tp andai kate umur aku xpnjg...
aku mhon maaf pd smue sme ade scre lngsg or xlngsung..
yg hadir dlm hdup aku..
sebagai teman dan keluarga tersyg..
aku cube bt yg tbaik dlm hdup ni..
tp aku mnusia biase yg sllu bt silap..
smge hari raya tahun ni brmakna utk korg smua..
thanks a lot jgk utk family b-16-16..
dayah syg korg tau..
halalkan smue nya k..
=)
selamat hri raya..
hari ni btl2 penat bjln td..
tp seronok ..
thnks jannah, mas n mummy lyn kerenah dayah kat uptown td..
love u all so much!!!! =)

No comments:

Post a Comment