Saturday, September 4, 2010

cinta mati

hari ni.. aku hidup tanpa dia..
aku hidup tanpa senyuman ikhlas dr dia..
aku hidup tanpa gelak tawa..
dia hilang dr aku..
dia hlg bkn utk smentara.. tapi utk selamanya..

hari ni.. dia xdtg lg dlm hidup aku..
dia hya dtg dlm hati yg sunyi ini..
dia pergi tgl kan aku ..
dia pergi..

hari ni.. dia tg dlm doa2 kudus ku..
dia dtg dlm bayanganku..
namun...
kesedihanku di hati tiada siapa yg dpt ertikannya..
aku bukan untukmu..
kau hadirlah dlm hati ini..

~kau tiada di mataku~

5 comments:

  1. kdg2 senyuman itu diberi krna ikhlas dan kegembiraan.. tp senyuman jga kdg2 memendam yg kita xtau dlm hati seseorang...

    ReplyDelete
  2. maafkan sgala ketidaksedaran tingkah laku dan kata2 kpd siapa2 yang sedih... maafkan kesilapan chy petunjuk... smga kebahagiaan mnjadi milik kita semua...insyaAllah... :(

    ReplyDelete