Monday, May 16, 2011

Terima Kasih....:)

Assalamualaikum...
sayu hati ni .... :) terima kasih Ya Allah kerana masih memberi peluang kpd Dayah sebagai hamba yang masih melangkah dari satu tapak ke satu langkah yang penuh liku-liku kehidupan dan ujian... apapun yang dihadapi, Dayah cuba tempuhi dgn  tenang, walaupun hati...... erm.... Allah saja yang tahu... :) 


Rama-rama.... warnalilah kehidupan ini dgn keindahanmu yang dikurniakan oleh-Nya.... warna-warni dari tubuhmu membuat kami tersenyum dan gembira melihatnya... wahai BULAN yang menyinari malam sepiku..... teruskanlah menyinari cahaya itu kpd kami walaupun kadang-kala kami tidak melihatmu wahai bulan.... namun.... cahaya itu tetap akan menyinari hidup kami... indahnya kurniaan Allah..... wahai BINTANG..... hadirlah pada tiap malamku di langit yang Allah ciptakan dgn luasnya...agar diriku dapat menyampaikan senyuman dan luahan walaupun di dalam hati... hati yang terdetik ini.... adalah kurniaan Allah yang Maha Mengetahui.... Ya Allah..... ampunilah dosa-dosaku.... diriku  terpegun dgn kurniaan-Mu.... walaupun hatiku hanya Engkau saja yang mengetahui...... walau perit... walau sedih.... walau berduka,,,,, dan walau hati ini menangis....Ya Allah.... berikanlah kekuatan kpd diri ini.... biarlah hati ini disandarkan hanya untuk-Mu... malam yang sayup ini akanku titipkan sebagai kenangan yang indah walau perit untuk diharungi namun diri-Mu sentiasa ada..... Ya Allah... :'(
berikanlah ketenangan kepadaku... terima kasih kerana memberi peluang kepada diri ini untuk merasai keahagiaan dalam hidup ini walaupun hanya sementara.... dan apabila ajal sudah memanggil.... berikanlah kebahagiaan kepada insan yang terpilih Ya Allah.... terima kasih semua.... :)


cute gambar ni kan... hehee
kesian kucing ni kena marah dgn
tuan dia.....

No comments:

Post a Comment