Saturday, January 29, 2011

Ujian....

Assalamualaikum semua.... :)
saye sihat hari ni dri semalam... semalam sye muntah2... badan lemah sgt.. bermulanya kisah hidup semalam... 


mata terbuka menandakan nyawa masih diberi oleh Allah Yang Maha Pengasih.. syukur masih bernafas dn dpt melihat dunia... Dayah pun berdiri utk bersedia menunaikan solat subuh.. tbe2 terasa pening kepala yg teramat... Dayah tahan lg smpai selesai semuanya.. tbe2 terasa sakit kpale smpai rase nk throw up.... dayah menuju ke bilik air... im  throw up...! sedihnye.. bdn jadi lemah... dayah berfikir, apa yg dayah makan mlm td smpai jd mcm ni... waktu ni, fikiran dayah terbayangkan akk n Akeef yg kena sme mcm dayah kena... mgkin ini masanya utk dayah plk.. lemah sgt bdn.. dayah terduduk sebelah dinding... dayah berehat... xtahan lemah sgt bdn ni.. dayah kuatkan semangat utk turun bwh... dayah xfikir pnjg, dayah turun je dlm hati 'jatuh bangun sendiri....'. Dayah pergi kedai beli buah lai n 2 tin air 100plus... ibu pesan mnum air tu utk tmbah tenaga n pergi klinik... dayah smpai je rumah, dayah terus cari tempat utk rehat... td dkt bwh jln mcm xd ape2. tp bila dah smpai rmh makin lemah badan ni... dayah rehat kejap... then, tgn dayah mncapai tin air 100plus.. alhamdulillah ok sikit, tengahari masak bubur...hehe, terase kenyang.. malam pun mkn bubur tghari td dgn sup ayam(aiman restaurant) dan syukur alhamdulillah smpai hari ni dayah semakin pulih... :) 



2 comments:

  1. Alhamdulillah... saye suke awak dah sihat.. =)
    smoge awak sihat slalu ye... :)

    ReplyDelete